Pigg och utvilad!

Har haft världens härligaste sovmorgon! Natten har varit bra och jag tror att jag inte kunnat sova de senaste nätterna eftersom man typ legat och oroat sig för att få en spya i sängen. Men inatt så vaknade Melvin till vid ungefär samma tid som de andra nätterna. Men han somnade om och sov hela natten. Phuu,så skönt att slippa magsjuka! För det är något av det jobbigaste som finns!
Vilken skillnad det gör att vara trött och att vara utvilad. Jag sov till klockan 10 idag, underbart!!SÅNT uppskattas nåt otroligt :) Jag gick upp lagom tills att frukosten stod på bordet :)
Idag är det fint väder ute, kallt som tusan men sol.
Idag går jag och lillbebis in i vecka 13. Men när vi gjorde ultraljudet så blev jag ju tillbakaflyttad några dagar, så jag vet ju inte riktigt när vi byter vecka o så. Men jag skulle gissa på söndag eller måndag. Men jag räknar med idag tills det andra ultraljudet.
Vill ni veta en underbar sak? I tisdags så fick jag se lillbebis för då var vi nämligen på första ultraljudet!!
Jag var orolig och nervös precis innan ultraljudet, kände mig nästan lite ledsen. Men vilken känsla det var att få se honom eller henne. Man såg en liten pyttebebis med huvud, ansikte, en liten kropp och armar och ben. H*n va så söt o liten.

Nu måste jag sluta för batteriet på datorn håller på o ta slut!
Ha en bra dag! KRAM!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så mysigt med ultraljud, det känns ju mera verkligt då. Vad tror du, en flicka eller pojke? har ni börjat prata om namn eller avvaktar ni tills slutet av graviditeten?



Kram kram//Maria

2011-02-12 @ 13:03:37
Postat av: Malin helgen

Skönt att höra att du mår bra gumman och va kul med Ultraljud :) Kramar

2011-02-14 @ 08:33:38
Postat av: Lotte

Mysigt!! Vilket datum fick ni det beräknat till?

Är själv i vecka 22 nu o är beräknad till 22 juni =)



kram

2011-02-14 @ 09:53:30
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0