Då va det kväll

Hejsan! Har ni haft en bra dag?

Jag och Melvin har haft en bra dag! Sedan jag skrev sist så har jag pluggat lite till i min företagsekonomibok, och faktiskt lärt mig något nytt i ämnet. Jag har bestämt att denna helgen får bli en myshelg med även lite pluggande när det finns tid för det såklart. Jag ska försöka läsa ut boken och göra uppgifterna, har gått igenom halva boken nu på två dagar, läst och gjort de uppgifter som tillhör kapitlen, så det känns bra. Jag tycker att det är roligt när jag lär mig nya saker. Det är lite roligt för jag har alltid trott att jag inte kan räkna och sådär. Men när jag ser att jag kan det och att det går bra för mig så blir jag så glad och lite förvånad att jag kan! :)

Efter dagis så ville Melvin hälsa på Ing-Marie, så det var bara att följa med och ringa på hennes dörr. Där lekte Melvin med bilar och så fick vi fika, så lekte vi lite, sedan var det dags att gå hem. Ville inte stanna så länge eftersom hon hade sitt barnbarn där och de skulle umgås, så kom vi där utan att ha ringt först.Men men det var en trevlig eftermiddag. När vi kom hem så lagade vi mat. Enkel mat idag, det blev klyftpotatis och korv :) Efter maten så lekte Melvin medans jag städade lite i köket. Sedan såg vi på bolibompa och nu sover Melvin i sin säng. Han var så trött efter en lång dag.

Nu blir det tv:n för min del! :)                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0