Det är inte bara enkelt..

Godmorgon!
Imorgon ska jag ha prov i företagsekonomi, är lite nervös men jag tänker att det inte spelar någon roll hur det går, så länge jag gör mitt allra bästa så är jag nöjd. Och bara det går bra på inlämningsuppgifterna och på datorkunskapen också så får jag vara nöjd med det! Jag gör verkligen mitt bästa så vi får väl se hur det går.
Jag har så himla mycket i mina tankar just nu. Känner en inre stress och en känsla av ilska som äter upp mig inifrån, men jag hoppas så att jag ska må bättre igen. Ibland så kan jag liksom ta in alla andras åsikter om mig, undra vad andra tycker om mig och då kan det även bli att jag börjar fundera på vilka som inte tycker om mig FÖR DEN JAG ÄR, och så får jag dåligt självförtroende för det.
Jag mår bäst när jag är mitt positiva jag, så som jag oftast är och så som jag vet att jag kan vara. När jag är på det sättet så tänker jag på ett annat sätt och jag är säker på att när jag tänker positivt så blir livet roligare och även lite lättare.
Måste släppa denna stressen som sitter fast i mitt hjärta.

Det kanske kommer kännas bättre efter idag då jag ska plugga undan massa arbeten och så. Skicka in det, då kommer jag må lite bättre. Och så ska det faktiskt bli skönt att Melvin ska vara på dagis idag, jag kanske har honom där lite längre idag, bara för att få tid att plugga.

Så skönt att få skriva av sig lite! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0