Företagsekonomi!


Då va denna dagen snart slut och jag ska snart krypa ner brevid min lilla son som vaknade och va lite orolig i sin säng för en stund sedan. Han ville sova hos mamma och pappa, lilla älsklingen! Så nu ligger han där med sina två nallar. Pippi hästen och den blå elefanten. Och vet ni? Elefanten fick han av oss när han låg i magen, så vi hade med den på bb, åh vilka minnen v När Melvin kom till världen!

Idag när vi gick till dagis så möttes vi av Melvins kompis. Han blev så glad när Melvin kom och de sprang in och busade. Melvin vinkade hejdå i bara farten, så roligt hade de! Då blev jag alldeles varm i mitt hjärta och då tänkte jag att det enda som är verkligt viktigt för mig det är att han är lycklig. Att se honom leka och ha skoj tillsammans med sina kompisar är något av det BÄSTA jag vet!

När jag lämnat gosisen så va det dags att gå hem och göra uppgiften i datorkunskap, och den va ganska lätt så det kändes skönt! Speciellt skönt är det att jag är klar med båda inlämningsuppgifterna och att de är ivägskickade o klara. Mindre skönt är det att jag känner mig lite efter i företagsekonomin. Vi har lektion imorgon och de andra har kommit längre än mig. Jag har lite svårt för det med siffror o så, räkning o så. Så det blir att plugga och läsa på massor imorgon. Och så får jag hoppas att det inte märks på lektionen att jag behöver lite extra tid att hinna ikapp ;) Men det kan ju inte bli värre än att jag inte kan svaret om jag får en fråga, så det är inget att vara orolig för! TUR att jag har snälla Anna-Lena v

Imorgon ska jag göra en god sallad har jag bestämt! Är så sugen på kycklingsallad med ärtor,majs,rödlök m.m. Vad mer kan man ha, finns ju massvis med sallader att göra, det är så gott! Och imorgon ska vi åka och hälsa på Markus moster Maggan =) Hon är världens raraste människa!

                                                              Sov gott!


Kommentarer
Postat av: maria

tex...avocado, färska chaminjoner, fetaost, tomat, gurka, äpple...beror på vad du gillar... :)

2010-09-09 @ 15:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0