Fredag och bvc!

Idag hade Markus sovmorgon då han började jobba kl 10. Vi stod upp vid 7, jag duschade, vikte tvätt och sedan åt vi frukost. Så åkte Markus iväg. Jag städade medans Melvin lekte så fint på golvet med sina bilar. Sedan kikade jag på klockan och såg att det var hög tid att gå iväg till bvc. Vi hade tid där idag nämligen!
När vi kom dit så va Melvin så duktig! Och allt gick så bra idag! Han pratade massor med bvc-tjejen och hon sa att han t.o.m kan sånna saker som "man inte behöver" kunna när man är 3 år :) Han kan så mycket min lilla plutt! Och jag är SÅ stolt över honom för att han betedde sig så fint och svarade på frågor så duktigt! Han mätte sig och vägde sig och pratade och lekte därinne. Vi fick beröm för hur fin han är! Efteråt gick vi till affären och Melvin fick godis! ÅH så lycklig jag är för min lilla prins! Han är mitt allt på denna jord!

När vi kom hem igen så diskade vi lite, gick ut med vovven och dammsög, tog upp våra goda chokladmuffins ur frysen och sedan kom mormor o morfar på besök. Då blev Melvin jätteglad =) Han fick en röd fin bil av morfar och de lekte i hans rum medans jag och mamma satt och pratade massa i köket. Så fikade vi och sedan åkte dom hem. Och vi lagade mat, blev spagetti och köttfärssås idag. Efter maten gick vi ut på en liten skogspromenad me Maja. Sedan gick vi in igen och tände alla mysiga lampor i fönstren så kröp vi upp i soffan med lite chips och ostbågar som fredagsmys :) Vi tittade på Ronja rövardotter. Sen blev Melvin trött. Så han fick välling och så var det dags att sova. Och nu sitter jag här och undrar om det är något intressant på tv ikväll?

Hur ser er fredags kväll ut?                                                        Kram!

Kommentarer
Postat av: maria

Ida åt oxå ostbågar o sen godis, hon fick vara uppe lite längre än 19 då hon vanligtvis lägger sig vid 20 så var det nattinatt.



Äter Melvin fortfarande välling? blir han hungrig på natten?

2010-09-12 @ 07:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0