Go kväll =)


Nu ska jag strax krypa ner och sova brevid denna lilla prinsen. Han somnade i sin säng och sov där hela kvällen, men för en liten stund sedan vaknade han och ropade på mig :) Så kom han in till mig med sin lilla häst. Älskade hjärtat! Och inte mig emot, det finns inget underbarare än att få sova en hel natt brevid min älskling. Känna hans värme, höra honom andas, älskar det!
Svar på kommentaren från mitt förra inlägg är att jag uttryckte mig nog lite konstigt. Det jag menade är att jag blir ledsen när jag tänker på att han skulle haft en lillasyster, vi skulle varit fyra personer i vår familj. Två barn och två vuxna. Och det skulle varit två år mellan dem, det kommer ju aldrig att bli så som jag drömde om. Det är så jag menar.
Imorgon ska Melvin till tandläkaren, det ska bli spännande att se om han kommer vilja öppna munnen där. Men det beror nog på villket humör han är på :) Hoppas han är på sitt goda humör. Idag har det varit en riktig trottsdag..Men nu sover han :) Och det ska jag också göra! :)              Godnatt på er! Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0