Har varit sjuuuk :(

Helgen va inte så vidare rolig för min del :( Jag mådde bra på fredagen. Men på lördagen när jag vaknade så mådde jag jättedåligt. Jag mådde illa och hade ont i magen. Markus skjutsade Melvin till farmor och farfar och han hälsade på där hela dagen. Jag gick upp ur sängen vid 14 tiden men mådde så dåligt att jag gick och la mig igen. Vi hämtade Melvin vid 18 tiden, så åt vi mat och då kändes det bättre, tills på söndagen på kvällen, då högg det till i magen så jag gick och la mig tidigt,men mådde jättedåligt. Det började när vi satt vid tv:n, jag började känna mig yr och svag, sedan kom magvärken. Igår var jag också sådär svag och illamående, därav har jag inte orkat blogga. Har verkligen bara orkat med det jag måste, och knappt det.
Imorse var det dock bättre. Magen mår bättre och jag känner mig piggare igen.
Inte alls roligt när det blir såhär =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0