HÖST!



Idag är det tisdag och jag har varit på lektion i datorkunskap. En ganska givande lektion då jag lärde mig en del nya saker. Jag hade med mig min egen dator TROTTS att det saknas massor av tangenter, det ni! ;) Vi fick två uppgifter som ska vara inlämnade måndag kväll. Och jag började med att hålla mitt ord till mig själv att jag ska göra uppgifterna direkt och aldrig aldrig spara dem till helgen! En mycket bra regel för mig! Så jag kom hem efter lektionen och gjorde hela första uppgifter, skrev rent och skickade in, en skön känsla att slippa känna mig efter för en gångs skull,hihi ;)

Imorse när vi gick till dagis så ville inte Melvin vara där. Han sa att "dagis är arg". Men sedan så gick det så bra så. Det är så kallt och härligt på morgonarna nu. Det är så friskt och jag älskar hösten. Finns en del fina och söta kläder som jag ska köpa till Melvin när pengarna kommer. JUST DET vet ni?!? Jag blev godkänd på psykologin så nu väntar jag bara på att handläggaren på csn ska godkänna min ansökan, vilken jag hoppas att han/hon gör mycket snart! För jag väntar!

Nu ska jag sätta på en maskin me disk, sedan ska jag ringa min mamma och sedan hämta min älsklingskille v

                                                                                                 KRAM!


Kommentarer
Postat av: maria

Grattis till att du klarade psykologin!!!! :)

2010-09-07 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0