Komma igång!

Vi stod upp strax innan halv 8 imorse, bäddade sängarna, kikade lite på bolibompa och åt frukost. Sedan tog vi en promenad jag och Melvin. Härligt att promenera innan dagis, jag gillar morgonpromenader. Sedan klockan 9 lämnade jag Melvin på dagis, och jag tror att han får det roligt där. Han behövde träffa sina kompisar och få busa av sig i några timmar :) Hans små kompisar stod och väntade på honom i kapprummet, så sprang han och hans kompis in och vinkade till mig från fönstret. Hans kompis ville hålla honom i handen, gullungar!

På torsdag blir det en tidig morgon, för då ska jag ha prov i företagsekonomi. Provet är på hela boken, så det är pirrigt. Men jag ska verkligen göra mitt allra bästa för att få in alla dessa begrepp, siffror och uppställningar. Började på kapitel 6 i boken igår, och nu ska jag göra färdigt det.

Skriver mer sedan när jag pluggat lite! Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0