Ledsen.

Ibland så känns livet verkligen jävligt. Stunder då man undrar varför vissa saker ska hända? Imorse och i förmiddags var en sån stund. Vilket resulterade i att jag satt ensam i sängen och grät efter att jag lämnat Melvin på dagis. Men ibland så hjälper inte ens tårar! Ibland så finns det inget som man kan göra för att det ska kännas bra. Men nu så känns det lite bättre. Jag kanske behövde bli så ledsen för att nu kunna skratta igen? Det som kom ut kanske var tvunget att komma ut. Man kan inte bara lägga på ett lock, utan saker måste få komma ut!

Jag känner att jag ska besöka graven idag, villl lägga något fint där, men jag har redan lagt så mycket fina saker där. v


Några ord till en person som finns: Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Malin helgen

Tänker på dig/er Camilla. Massa styrke kramar

2010-09-27 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0