Leksaksaffären :)

Idag så promenerade jag och Anna-Lena ner och köpte böcker till de nya kurserna som börjar i veckan. Blir intressant! Passade även på att handla lite middag på ICA, sedan gick jag in och tittade i leksaksaffären. Och det gjorde mig lite gladare att få välja ut två presenter till lilla Melvin. Fick ju 200 kr i present av min morbror när Melvin fyllde år, så jag själv får välja ut vad han ska få. Och Melvins nya stora intresse är att baka med trolldeg eller play dooh (är inte säker på hur det stavas) ;) Så jag köpte det i fyra olika färger, han blev jätteglad :) Så köpte jag kritor för han älskar att måla. Jag vet även en sak till som jag ska köpa till honom! LÄNGTAR! :) Ska gå och kika på vad denna sak kostar imorgon kanske.
Vi har plockat bort en hel del av de saker som var trasiga eller som han nu är för stor för. Jag gillar inte när det är för mycket småsaker framme som han ändå inte leker med, det är bättre med gott om plats att leka på. Vi brukar sitta på golvet och lyssna på musik med barnvisor och rulla en boll till varandra, eller så dansar vi eller lyssnar på sagor. Vi målar eller bakar med play dooh. Så är vi ute och leker, promenerar i skogen, bakar gör vi också ibland, det tycker Melvin om.

Känner mig faktiskt lite gladare nu. Och jag vill skriva till er som läser min blogg och som skriver så fina kommentarer, ni ska veta att era kommentarer värmer. Och jag tycker att det är så tråkigt att jag tappat kontakten med vissa personer, det är bara så svårt att veta hur jag ska visa det.

Nu ska jag göra mig klar för natten, och imorgon är det en tidig morgon och då ska vi ha prov i datorkunskap. Hur ska det gå?

Sov gott! Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0