Mat!

Nu är jag hemkommen från en lektion i företagsekonomi. Det gick bra :) Jag satt där och skrev och försökte lära mig nåt! :) Men det är rörigt med alla siffror, nollor och uppställningar som man ska lära sig, och snart ska vi ha prov, det ser jag inte fram emot kan jag ju säga! Men men, skönt nu när lektionerna är över och läxorna gjorda :)

Imorgon ska vi till bvc. Ska prata om Melvins tal. Men han pratar jättemycket nu, så det är inte mycket att prata om! ;) En sak undrar jag iallafall, och det är om han kommer prata med bvc-tanten imorgon. Om han kommer göra det som hon säger att han ska göra. Typ "Ge mig den stora bilen, ge mig den blåa bilen". Ja sånna frågor.. Han vill inte väga och mäta sig där och han tycker att det är allmänt jobbigt att vara där, han vill inte det! Men nu gäller det att jag är avslappnad och pigg o glad, så smittar det la av sig! =)

Nu ska jag fixa iordning lite i köket, bädda sängar (hanns inte med imorse), vika tvätt och hänga in, göra köttfärssås(kanske) eller så blir det sallad, får se vad jag känner för. Sedan ska jag hämta lille gosis på dagis, så ska vi gå hem och äta och sen myyysa o känna att vi är LEDIGA äntligen. När Markus kommer hem ska vi åka till uddevalla och hälsa på tant Maggan :) Ska bli mysigt. Ikväll blir det bara slapp, kanske lite plugg också. Annars blir det mys framför tv:n och en tidig kväll.

Imorgon kommer kanske mina föräldrar och hälsar på.

Hoppas ni har en bra dag!



                                                                                  Puss o kram ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0