Min kamera sladd är på rymmen!:(

Som ni läste i rubriken så kan jag inte hitta min kamerasladd. Så typiskt nu när jag hade så många roliga bilder som jag ville visa er från i helgen. Var kan den hålla hus? Jaja den kommer väl fram, ska säga till Markus att han ska leta fram den när han kommer hem, för han är duktig på att leta han!

Idag ska jag hämta Melvin tidigare på dagis, för vi ska nämligen åka och shoppa lite han och jag, mysigt! v Han ska få nya stövlar med bamse på, och en regnhatt och jag ska köpa lite viktiga små saker som jag behöver också. Tänkte att jag hämtar honom efter att han har ätit lunch, så att han är mätt o go sedan när vi sitter på bussen. Håll tummarna för mig att det INTE är mycket folk på bussen nu när jag har vagnen med o allt. Men det ska bli mysigt iallafall.

Nu ska jag passa på att vika ihop tvätten, hänga upp det som ligger i maskinen nu, sätta på en ny maskin, plocka ur och sätta i ny disk i diskmaskinen och fixa till mig lite, sedan gå och hämta min prins så ska vi ut på äventyr :)

Ha en bra dag!Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0