Ny dator!

Igår tog vi en liten biltur till göteborg, för jag skulle kika på dator. Ska nämligen köpa en ny, så ska Markus få denna gamla, hihi :) Det fattas för många tangenter på denna och jag vill inte ha den i skolan, plus att det är svårare att göra bra arbeten till skolan på denna, eftersom det är störande att det fattas tangenter. Och nästa dator ska jag GÖMMA för Melvin, den ska han inte få pilla bort tangenterna på, det ska jag se till! ;) Jag vet nu vilken dator jag vill ha iallafall, jag köpte den inte igår för jag vill fundera ett tag till innan jag köper. Men nu har jag iallafall bestämt mig. Nu ska jag bara kolla upp var man får ta på avbetalning om man är studerande med inkomst från csn, nån som vet? På elgiganten fick jag inte det iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0