Och det var komplicerat!

Kom hem för en stund sedan efter en minst sagt svår företagsekonomi-lektion. Men jag måste säga att jag har förvånad mig själv med att jag faktiskt kan. Det enda jag behöver är tid att läsa i boken, för jag märkte dock att jag ligger lite efter i boken, därav krånglade det med en del uppgifter i slutet av häftet, men det löser jag genom att plugga, lite nu, lite ikväll när jag nattat plotto :) Förresten så jobbar Markus väldigt mycket sena pass just nu, så man känner sig lite ensam som vuxen. Men det är både positivt och negativt.

Nu ska jag plocka iordning lite här hemma, sedan blir det att se efter vad vi ska äta idag. Sedan ska jag tvätta lite, vika ihop tvätt och diska.

Efter jag hämtat min älskade på dagis idag så ska vi ta en härlig höstpromenad, sedan blir det hem och äta, läsa bok och mysa m.m. En vanlig dag heltenkelt.

Vill även skriva att jag beundrar alla ensamstående föräldrar, tycker att ni är HELT FANTASTISKA!

När jag är ensam så mycket med Melvin som jag är nu så känner jag verkligen av hur det underlättar att vara två som hjälps åt med allt som finns att göra. Men för mig så kommer någon hem på kvällen, en sambo som man kan prata med om hur dagen varit, se på tv tillsammans, äta något gott tillsammans, och bara känslan av att vänta på att någon ska komma hem, det är mysigt! Jag tänker ofta på hur det är att inte ha det. Tycker heltenkelt att ensamstående föräldrar är superduktiga! Håller ni med mig?

 

                                                                    Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0