Prov dags och lite funderingar!!

Imorse blev det en tidig morgon för oss. Halv 8 lämnade jag Melvin på dagis. Så promenerade jag och Anna-Lena ner till skolan, det var nämligen prov idag i företagsekonomi. Det gick över förväntat men ändå inte bra, (kan man säga så?) hihi! Jag menar att jag är stolt över allt jag lärt mig MEN jag hade behövt mer tid att lära mig det helt o hållet. Jag gav iallafall provet 2,5 timmar som jag bara satt o skrev o funderade o räknade. Efter 2,5 timmar lämnade jag provet och gick för dagen. Innan jag gick hem så promenerade jag till en liten butik och köpte örhängen som jag ska sätta i snart. Har inte haft i örhängen på ett tag, så det blir roligt :)
Markus slutar ganska snart och när han kommer hem så hoppas jag att han lagar nån jättegod mat till mig och Melvin :)
Jag och Melvin ska gå ner och handla sen när han slutat dagis.
Jag längtar efter min lilla kille nu!

Jag tänker ibland att jag skulle så gärna vilja att han skulle få ett syskon. Han är så underbar min lilla kille. Jag är så ledsen att jag inte kan ge honom ett syskon, eller han har ju en lillasyster, men hon fick inte komma till oss. De skulle ju varit två nu. Han skulle haft en lillasyster och hon skulle varit lite mer än 1 år nu. Hon kanske skulle gått på samma dagis. Hon skulle varit med på allt det som jag och Melvin gör. När vi hittar på mysiga saker, då skulle ju hon varit med! Det är ju så det skulle varit! Det är ju så det var planerat! Men vi råder över så lite vi människor! När det verkligen gäller så är det ödet som bestämmer...

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej! Varför kan inte melwin få ett till syskon? Eller vill ni inte ha flera barn?? Kram

2010-09-23 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0