Prov som gäller nu!

Jag har varit dålig på att skriva här igen. Har sagt att jag ska skriva, och tänkt att jag ska skriva men så har jag mått dåligt och varit tvungen att tänka om på vissa punkter i mitt liv, det blev FÖR mycket olika tankar i mitt huvud ett tag OCH framförallt så har jag detta psykologiprovet framför mig. För jag blev inte godkänd på det provet förra veckan, det betyder omprov idag. Min ekonomi hänger på detta jäkla provet, eftersom det är dessa 50 poäng som krävs för att jag ska få studiemedel från csn! Och lyckas jag inte bli godkänd så kommer jag efter med allt i mitt liv! Och just nu så hinner jag inte med min utbildning som jag startat. Jag kommer ju efter och det gör mig helt galet irriterad!!! Ni kanske undrar varför jag inte ens klarar av ett godkänt betyg på ett prov. Och jag känner att det varit av tre orsaker:
* Jag har haft koncentrationssvårigheter p.g.a sorgen och att jag mått dåligt för flera olika saker.
* Jag har kännt stressen att jag måste klara av det, och fått så dåligt självförtroende att det låst sig när jag ska göra det.
* Provet är SÅ sjukligt svårt så det är helt otroligt!!

Phuu, om 10 minuter så startar omprovet. Men jag har nu laddat med massor av positiva och avslappnade tankar som jag kommer att skriva ett inlägg om sedan, när jag gjort provet. För det är så bra tips för den som är nervös inför en arbetsdag eller att skriva prov =) Så ska jag ta små små pauser emellanåt och ladda med kaffe o sådär.
Tror ni jag fixar det?

Hörs sen!Kram

Kommentarer
Postat av: Therese och Lucas

Jag håller tummarna! Tror verkligen att du fixar det för du låter väldigt laddad och fokuserad. Tror på dig gumman!!

Kramar

2010-09-02 @ 13:37:42
Postat av: maria

Jag tror på dig tjejen! Hoppas verkligen det gick bra!!!! du vet vem du ska höra av dig till om det blir problem...



KRAM!

2010-09-02 @ 19:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0