Regn och rusk!

Igår var det varmt så att det nästan kändes som sommar ute, ja det gjorde ju faktiskt det! Men idag är det kallt och spöregnar hela tiden. Så imorse blev både jag och Melvin jätteblöta, så det blev att byta kläder för Melvins del när vi kom till dagiset. Så fick vi lägga hans kläder och även vagn "tyget" i torkslåpet :) Jag kan inte hitta regnskyddet till vagnen, kan ju ligga varsomhelst så jag vet inte var jag ska leta heller. Men men, finns ju större problem här i världen.

Idag har jag varit på lektion i datorkunskap, gick igenom hur man gör tabeller o.s.v idag, mycket skojigt att lära sig! Annars så blir det att läsa mycket företagsekonomi denna och halva nästa vecka, eftersom vi har prov nästa vecka, så det gäller att klara det nu! Förresten så är allt klart från csn nu, jag får mitt studiemedel, skönt!

Melvin har fått så mycket fina höst kläder av mormor, ska visa er sen tänkte jag :)
Jag har suttit och beställt lite fint till mig från h&m´s hemsida. Jag har verkigen sorterat i min garderob, men är ännu inte nöjd. Har märkt att jag har massor av kläder men det mesta använder jag inte! Det tar bara plats, och så vill jag INTE ha det kom jag på! Så jag började sortera. Kasta sådant som är söndertvättat eller utslitet och trasigt. Jag har skänkt bort en del som är helt och fint men som jag ändå inte använder nån gång. Det är då man ser vad man har i sin garderob och vad man behöver köpa nytt o.s.v. Så att förnya garderoben lite, är inte helt fel.

Nu ska jag "jobba undan" lite i företagsekonomiboken! Hörs sen! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0