Söndag..

Godmorgon!
Skrev inte här igår för vi var och hälsade på mina föräldrar hela dagen. Hade en jättemysig dag. Melvin va så glad att få leka me "mommo och moffa!" Först när vi kom dit så fikade vi, mamma hade köpt massa goda pålägg. Sedan pratade vi en stund. Så kom min bror hem han me. Så tog jag och Markus våran långpromenad som vi alltid gör när vi är där. Så får mina föräldrar busa och leka med Melvin själva en stund. Och jag och Markus får lite tid för oss själva. Efter promenaden så var vi ute i trädgården och busade. Sedan åt vi mat, det blev köttbullar och mos, väldigt gott! På kvällen när vi kom hem va jag jättetrött, somnade nästan på en gång.

Nu sitter man här och känner att det är söndag. Håller på och tvättar, ska få bort heeela tvätthögen idag, ska hänga ut tvätten och se om det vill torka ute.
Så MÅSTE jag verkligen plugga lite företagsekonomi. Göra några uppgifter o komma igång.

Tänker på dig alltid Vanessa, jag saknar dig så att det gör ont. Mamma ÄLSKAR dig lilla prinsessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0