Varför? :)

Kära gulliga läsare! Jag ser att ni läser..Men ni kommenterar aldrig. Någon underbar gör det och jag blir så jätteglad! Men nu vill jag att ALLA, precis alla ni som läser min blogg skriver en kommentar. Och besvara frågorna:

- Är det första gången du läser här eller är du en trogen läsare?

- Vad får just dig att återvända till min blogg?

- Vill du fråga mig något? Det kan vara vadsomhelst, eller kanske något som du vill att jag ska skriva mera om i bloggen?

 

Kom igen nu! Kommentera när du läst!

Jag är jätteglad att just DU läser,men jag vill gärna veta vem du är o.s.v KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: Victor

Heter Victor.. Bor i Trollhättan.. 22 år

2010-09-16 @ 22:40:22
Postat av: Jossan

Jag e en trogen läsare och en jättebra kompis till dig=)älskar att läsa din blogg.Du skriver så fruktansvärt bra Camilla.Har man börjat läsa din blogg e man fast sen. Försöker läsa den varje dag=)



Kram din kompis Jossan



2010-09-17 @ 16:26:41
Postat av: Mulle

jag läser din blogg:) men jag läser den mest för att veta vad som händer i ditt liv eftersom vi inte har den bästa kontakten längre:( därför läser jag din blogg:) bryr mig om dig på avstånd kan man säga! massa kramar Mulle

2010-09-17 @ 18:49:55
Postat av: Lattemamman!

Jag läser camilla:)) Vet du att jag bloggar? Vet inte om du varit inne på min eftersom du aldrig skrivit något, kramar!!

2010-09-17 @ 18:52:59
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-17 @ 19:36:05
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej camilla. Jag läser din blogg regelbundet, och jag tycker du skriver jätte bra. Tycker de är synd att vi har tappat kontakten, men jag hoppas du och din familj mår bra. Kramar Malin Helgen

ps. Melvin är verkligen hur sööööt som helst Ds.

2010-09-17 @ 21:02:25
Postat av: Therese

Hej Camilla!

Jag läser din blogg så fort jag är inne på internet. Anledningen till att jag läser är att jag ser dig som min kompis och att jag önskar dig all lycka i livet vilket jag vill läsa om här, dina glädjeämnen och funderingar. Du är duktig på att skriva så att det berör.

Kram på dig

2010-09-17 @ 22:24:56
Postat av: Maria

Hallå! Jag läser som du vet. :) Går in oftast några gånger vaje dag. :)



Jag tycker om när du skriver om Melvin, hans framsteg m.m. :)



***********************

Japp, Ida har slutat med välling. Jag tror hon var ca 1.5 år när hon slutade. Hon var magsjuk och ville inte ha på kvällen, bara vatten i flaskan. Så vi fortsatte med vatten även efter magsjukan några dagar (ca 5) men sen ville hon inte ha det heller. Nu bortsar hon tänderna, kramar Eric och oss godnatt, får höra nattbok och trollmors vaggvisa, sen somarn hon snällt. Vid 19 ligger hon i sängen och ca 19.15-19.30 somnar hon.

2010-09-19 @ 15:44:53
URL: http://haradsrumpnissarna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jag kikar in och läser lite ibland.

Du skriver så fängslande och vackert om din vardag.



Kram från mig!

2010-09-23 @ 22:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0