Fredag

Idag är det fredag, men inget speciellt så har vi haft för oss.
Vi har haft en riktig hemmadag. Vi var inne hela förmiddagen och barnen lekte med sina leksaker. Sedan vilade Dennis som han alltid brukar göra på förmiddagen. Så lagade vi lunch. Idag blev det potatismos och falukorv :) Dennis åt o smaskade så bra så, men Melvin åt bara lite..
Sedan gick vi ut och Dennis gungade. Jag och Melvin sparkade lite boll, jättemysigt! Han blir nog fotbollsproffs ;)
Efter utelekten gick vi in och lyssnade på musik och lekte ännu mera. Dennis är världens sötaste för när vi har musik på och jag frågar honom om han kan dansa så gör han det. Och då smälter hela mitt mammahjärta totalt!
Nu sover de små barnen och jag ska också gå och sova snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0