Utvecklingssamtal för Melvin

Igår var vi på utvecklingssamtal på Melvins dagis.
Dennis var också med och han skötte sig så bra så! Min lilla prins :)
Melvin och Dennis hade likadana tröjor på sig igår, och likadana kepsar <3
Jag har hittat kameran nu, den är på laddning eftersom den var helt urladdad.

Åter till samtalet. Fick så mycket beröm för mina pojkar :) Melvin är en sån fin liten kille. Och en jättego kompis. Han är väldigt snäll, hjälpsam och jaa helt underbar.
Han kan koncentrera sig och sitta still på samligen. Det är jag glad för.
Han pratar och är framåt på samlingen. Han är livlig och aktiv och tycker om att röra på sig.
Han berättar saker för oss som han gör när han är på dagis och han berättar för fröknarna vad han gör hemma.
Han är busig också, men det är han mest här hemma ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oj, vad stora pojkarna har blivit! Har inte varit här och läst på ett tag nu.

Roligt att det går bra för melvin!



Kram!

2012-06-12 @ 21:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0