Där tror jag att Vanessa är nu <3

Jag tror att Vanessa är i himlen <3
 
I himlen så är det som i Astrid Lindgrens filmer.
Där finns det bäckar, stora sagoskogar, ängar.
Där finns det godis, sagolika bullar & kakor. Söta små djur som hundar, kattungar, kaniner, hästar, lamm.
Där är ingen sjuk för det finns inga sjukdommar där. Det finns ingen sorg och ingen saknad.
Och för henne så tar det bara en dag så är jag där hos henne. För en dag i himlen är som ett helt liv här på jorden.
Det är lägereldarnas och sagornas värld.
Där finns det äventyr från morgon till kväll och god mat så mycket man orkar äta.
Där är det kalas jämt.
Där känner sig alla lyckliga och älskade.
Där har man fina kläder på sig.
När man kommer dit så får man vara tillsammans förevigt. Då kommer man aldrig att skiljas åt igen.
Sov gott inatt min lilla prinsessa. Nu är du i Nangiala. Och mamma kommer till dig en dag. Då ska vi aldrig skiljas åt mera. Men först ska jag leva mitt liv här på jorden. Jag måste ta hand om din storebror och din lillebror så att dom får ett bra liv och en fin barndom på denna jorden. Du ser oss nog alldeles säkert och jag önskar att du ser oss och är med oss och jag önskar att du är glad och lycklig. Jag önskar att du skrattar och ler åt oss här på jorden. Vi tänker på dig varje dag!
Jag lovar dig att jag skall göra mitt bästa för att få ett bra liv, att leva ett bra liv. Och jag lovar framförallt att jag ska ta hand om dina älskade bröder. Jag ska ge dem den bästa barndom man kan önska sig. Jag försöker så gott jag kan.
Var inte ledsen. Jag vill att du ska vara lycklig och glad. Jag ska försöka vara det jag också!
För jag vet min prinsessa att vi ses igen och då ska vi vara tillsammans föralltid.
Pussar o kramar från din Mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0