Du & Jag Dennis <3

Efter att vi lagat lunch ville Melvin åka till farmor och farfar och sova över där. Så han ska göra det inatt.
Farfar kom och hämtade honom vid ett. Då hade vi hunnit äta lite tillsammans. Och packa hans lilla ryggsäck.
Han tog med sig sin pjamas och ombyteskläder tills imorgon :) Jag saknar redan min stora prins massor! Men jag är glad när han är glad och om han vill åka och sova över hos dom så får han såklart det. Dom tycker ju att det är så roligt med sina barnbarn. Och dom passar mer än gärna sina små barnbarn.
Så vad har jag och Dennis hittat på då? Vi har tagit oss en höstpromenad. Så har vi lekt en stund på golvet. Sedan har han fått välling och nu sover han middag. Jag har diskat en disk,plockat upp leksaker och städat lite. Så har jag hängt upp tvätten och lagt i en ny maskin som tvättas nu.
Ska nog passa att ta en dusch och så blir det nog en promenad ner till affären sen tror jag.
 
 
 
Hoppas att ni har en fin höstdag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0