Lördag!

Imorse vaknade jag väldigt utvilad. Det var så skönt att t.o.m vakna innan buspojkarna för en gångs skull! Annars brukar dom väcka mig :) Och då är det bara att gå upp. Men så blir det väl om man lägger sig så tidigt som kl nio på kvällen. Jag och Melvin gick och la oss samtidigt igår. Och ibland kan jag känna att det egentligen är lika bra det. För man har ju så tidiga morgonar och så mycket att göra på dagarna att sömn är något man måste prioritera, för att verkligen orka!
Mår bra nu iallafall, en skön känsla att vara utvilad :)
Idag är det lördag och jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på.
Funderar på om vi ska hänga upp andra gardiner, mer höst mys gardiner.
Så ska jag laga lite lunch till mina älskade små prinsar.
Vika tvätt och tvätta lite. Jag vill gärna hålla igång tvättmaskinen på helgen så att jag slipper den där jobbiga känslan när det inte finns nåt att ta på sig på måndagen o i början av veckan. Det är skönt att vara förberedd på söndag kväll så att en ny vecka kan få en bra start!
Ute är det så vackert väder nu. Sol, en blå himmel o så dessa otroligt vackra färgerna som löven har! Jag älskar det! Melvin spelar nu bolibompa spelet på sin egna dator.
 
 
Detta inlägg skrev jag imorse, men glömde publicera. Så jag gör det nu istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0