Så mysigt & skönt! :)

Här sitter jag nu i min ensamhet och bara njuter. Jag njuter av tystnaden. Regnet som smattrar mot fönstret. Barnen sover gott sedan en stund tillbaka och Markus är en sväng på torp. Och jag sitter ensam och ska ikväll se på Bonde söker fru och Dallas :) En bit choklad ska jag också unna mig :) Gud vad det är skönt att få sitta framför tvn ensam ibland :) Och det är så mysigt när båda barnen har somnat så sött.
 
Idag har vi haft FINBESÖK av underbara Sanne & lilla Sigrid. Dennis och Sigrid är lika gamla, nästan. Och Sanne är en helt underbar vän! Vi träffades på babymassagen som vi gick på. Men vi fick kontakt ellerja började umgås i somras. Extra roligt är det ju att våra stora pojkar är i samma ålder så dom kan leka också. Hon är en vän som jag är så glad att jag träffat! <3  Vi fikade idag och pratade. Dennis och Sigrid lekte med leksakerna, så sov dom en stund också :)
 
Efter Melvins dagis så har vi lagat mat, ätit. Idag lagade jag små pastasnäckor och köttfärssås. Dennis åt en jättestor portion! :) Sedan la han sig och vilade en stund. Då passade jag på att äta. Men Melvin ville inte ha nån mat alls idag...Men men, så är det!  Efter maten och Dennis vilostund så var det dags för mig och Melvin att bege oss iväg till gymnastiken. Idag var Melvin extra mammig och jag tror att han tyckte det var mysigt med lite egentid med sin mamma :) Det var mysigt somvanligt. Melvin hade det skoj och jag stod och tittade på när han hade roligt. Efter gymnastiken gick vi hem och gosade med lillebrorsan, han fick välling och så var det godnatt för hans del. Jag och Melvin tog en mysig kvällsfika. Sedan ville han gå o sova. Så då borstade vi tänderna och sedan var det godnatt för honom också :) Han somnade direkt.
 
En bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0